simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 6 oktober 2013 00:48

Hejsan! Igår slog vi besöksrekord, något som jag tycker är riktigt roligt! :D Hela 49, FYRTIONIO besökare var det igår! Och i vanliga fall blir jag glad om jag har sju! Åh vad glad jag blev!! Tack så hemskt mycket!

 

Av Simssmulan - 5 oktober 2013 20:39

Hej på er! Nu när jag sitter och försöker leta rätt på nytt CC till mina tonårssimmar så kom jag på idén att jag kunde dela med mig till er! Finns på tok för lite kläder och hår till tonåringarna enligt mig, men det är väl så det är. Jag kan ju inte ens göra grejer till The sims! Här kommer tipsen i alla fall :)

 

Det här är en, enligt mig, ganska söt outfit till våra tonårssimmar som hittas HÄR!

 

Detta är två delar, en kjol och en tröja, som även funkar för era vuxna simmar. De hittas HÄR!

 

Hur snygg är inte denna tröjan till era killsimmar? Den hittas HÄR!

 

Jag är personligen galet svag för killar i skjorta och en tröja över det. Om ni också är det kan ni ladda ner denna tröja här!

 

Ingen har väl missat pixicats skor? Hon gör de flesta av sina skor (om inte alla) för tonåtingar och uppåt. HÄR hittas dessa ursnygga converse för dina tjejer och HÄR finns de till dina killar!

 

Dr Martens är mina favoritskor. De finns att ladda ner HÄR till dina tjejer och HÄR till dina killar.

 

Detta hår till dina tjejsimmar är sjukt snyggt. Hittas HÄR!

 

Och detta snygga hår till dina killar hittas HÄR.

 

Detta hår hittas HÄR!

 

Detta hår hittas HÄR! Typ kär <3


Detta fick bli mitt tonårsinlägg! Säg gärna till om ni gillade det (eller om ni inte gjorde det) :)

Av Simssmulan - 5 oktober 2013 18:30

Och här är del 2! :)

   

Efter några dagar ville Rubisel och Hayley träffas igen. De bestämde sig för att åka till den strand där deras första dejt var, och började kyssas, nästan med en gång.

         

Plötsligt gick Hayley ner på knä. Hon hade aldrig varit såhär kär förut, hävdade hon. Rubiselsa som tur var ja, och de kramades.

 

De gick sedan hem till sig för att förbereda sig inför bröllopet dagen efter. De ville få det gjort så fort som möjligt! Hayley passade dock på att snorkla lite, de var ju ändå vid havet.

     

Och så kom bröllopet. Egentligen skulle de ha gift sig i finkläder men Hayley, som ju har egenskapen Opassande, tyckte att det vore en jättebra idé att gifta sig i sina badkläder.


Av Simssmulan - 5 oktober 2013 14:15

Här kommer första delen av PGC'n! 

 

     

Hayley skriver en del, eftersom hon dels är en journalist och dels för att hon så fort som möjligt vill uppfylla sin livsönskan.

   

Men hon passar även på att träffa invånarna i staden. Hon checkar in på ett hotell en natt för att kunna ta det lugnt.

 

Hon träffar även en man vid namn Rubisel, som hon blir ganska attraherad utav.

 

Och han verkar vara ganska intresserad av Hayley! De flörtar en del.

   

Och det går över till en del kyssande. Om det var vinet kanske?

 

Hon masserar honom också!

 

De bestämmer att de ska ses vid stranden nästa dag, eftersom båda var ganska trötta.

 

De hade faktiskt riktigt trevligt!

Av Simssmulan - 5 oktober 2013 11:14

Hejsan! Ska nu presentera startsimmen i min PGC, Hayley Polin. Har dock inte så bra minne och glömde skriva upp hennnes favoriter, hoppas det är lugnt. Här är hon!'

 

De gener som ska föras vidare är det rosa håret och de turkosa ögonen. Kommer tyvärr inte ihåg alla hennes egenskaper, men vet att hon älskar att simma, är konstnärlig och opassande och hon gillar inte barn. Lägger till den sista egenskapen när jag kommer på den! (Eller startar spelet, vilket borde bli ganska snart). Hon vill tjäna 4000 simdaler på royalties, och arbetar inom journalistyrket. Här kommer lite fler bilder på henne!

       

Har spelat ihop hela sex(!!) delar varav jag planerar att lägga upp de kommande dagarna. Vi hörs!

Av Simssmulan - 4 oktober 2013 21:30

Första cc-skaparen är JS! Hon gör otroligt välgjort cc och är en av mina favoriter. Lätt att hitta på sidan, och hon skriver på engelska, något som självklart är ett plus. Sidan hittas HÄR!

Några av mina favoritnedladdningar därifrån kommer här nedanför!

   

 

Mitt favoritset därifrån är DETTA. Sjukt mycket snygga grejer! 

 

Min favoritpyjamas kommer även den från JS. Det hittas HÄR!

 

Är helt förälskad i den här klänningen, och vill verkligen dela med mig av den. Den hittas HÄR!

 

Första gången jag såg denna klänning Blev jag kär. Hoppas ni också blir det, och laddar ner den härifrån!


Det var allt! Håller på att förbereda för nästa vecka redan nu, så det inte blir lika sent uppladdat som idag. Ledsen för det!

Av Simssmulan - 2 oktober 2013 22:01

Hej :) Har en liten idé för att sprida lite nedladdningssidor, så tänkte ha Veckans cc-skapare! Det kommer komma varje fredag och kommer bestå av lite nedladdningar från cc-skaparen samt en länk. Håller på och förbereder för denna veckas cc-skapare redan nu! Hoppas ni gillar idén :)


Av Simssmulan - 1 oktober 2013 21:01

Ska starta spelet (som går på typ 10 minuter istället för 40!!) och skapa en ny sim. En PGC-sim. Har laddat ner mina favoritposepacks, backdropen och såklart poseplayern, så ska presentera Hudsons och den nya startsimmen. Är lite taggad! Haha. Ha det bra så hörs vi snart!

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards