simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 31 oktober 2013 21:30

Sista Halloween-specialen för i år :( Jaja, here you go!

   

LADDA NER

Av Simssmulan - 31 oktober 2013 07:30

Hej på er! Idag spenderar jag min dag utanför fryshuset, köandes till Passenger! Ska några av er dit?

Har tidsinställt några inlägg så ni kommer förhoppningsvis inte märka att jag är borta!

Men nu till inlägget. Jag själv har insett att det är jättekul att bygga hus, även om jag suger på det, men övning ger färdighet! Jag älskar också att inreda, speciellt sovrum och vardagsrum, och tänkte därför tipsa lite om några snygga sovrumsset i detta nedladdningstips! Hoppas ni hittar något ni gillar :)

 

Detta set är min personliga favorit. Hittas HÄR!

 

Jag gillar även detta set. Lite annorlunda och hittas HÄR!

 

Hittas HÄR! (Det finns en meny till höger där du väljer bedroom och så finns detta set längst ner)

 

Enkelt men ändå riktigt modernt och fint! Hittas HÄR!

 

Hittas HÄR!

 

Hittas HÄR!

 

Hittas HÄR!


Hoppas ni hittade något!
Inspiration till inlägget hittades hos Smileysims

Av Simssmulan - 30 oktober 2013 14:45

     

Felicity lär Caleb grunderna här i livet.

 

Eftersom pappa Albin tränar för fullt!

 

Celine håller på att busköra i soffan lite. Synd att det inte finns ett rallyföraryrke i sims!

 

Felicity är gravid igen!

 

Och passar på att lära Caleb att gå på pottan.

   

Noomi verkar ha lite panik på sina läxor. Är de så svåra?

 

Albin är ju en prydlig sim och tvingas därför städa huset då och då.

       

Caleb får riktigt mycket kärlek från sina båda föräldrar.

 

Noomi försöker förbättra sin logik lite mer!

 

Och mamma Felicity sitt skrivande, med en ny bok!

         

Caleb fyllde år också! Helt galet vad fort tiden går

Av Simssmulan - 30 oktober 2013 13:00

Är borta denna dag också :( Men måste ju passa på när jag är i Stockholm och hälsar på mina vänner! Hoppas ni förstår varför jag kanske är seg på att svara på era kommentarer!

       

Detta set för barn var bland det sötaste jag sett. Ni hittar det HÄR!

Av Simssmulan - 30 oktober 2013 11:00

   

Tjejerna i familjen Sey sitter alla och kollar på tv.

Medan mamma är ute i trädgården!

   

När hon håller på med sina ostplantor känner hon en liten spark, och vet då att hon är gravid igen.

   

Belle nådde hederslistan och fick därför bli ungdom!

 

Alltså kolla på Kellie (hon i mitten). Hon ser ju nästan ut som Voldemort!

       

Belle blev som sagt ungdom!

 

Och kolla vad fin hon blev!

   

Tårta!

 

Melinda fyllde ju också år (och gav denna blicken till tårtan?)

         

Precis som Belle blev Melinda ungdom!

         

Fyller en tvillling år gör ju den andra det hon också!

     

Och även Robb fyllde år. Gud vad födelsedagar!

   

Examensdags! Melinda blev framröstad som den som antagligen blir medioker, och Belle den som antagligen tar över världen. Belle var också klassens hederstalare! Kellie firade sin födelsedag strax efter 00.00 så hon tog examen dagen efter..

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards