simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 14:45

Förlåt för att detta kommer upp så sent!! Ska bättra mig, jag lovar! Denna vecka blev det Sjokosims som fick vinna, för hon gör så sjukt bra retextures+att många är för alla åldrar!

 


Detta hår hittas här, och är tillgängligt för alla åldrar.

 

Detta hår hittar ni här, och är även det tillgängligt för alla!

 

Detta håret hittar ni här, och är som de föregående tillgänglig för alla åldrar!

 

Detta hår är bara tillgängligt för ungdomar och vuxna och hittas här!


Och HÄR finns sjokos tumblr!

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 12:40

Hej på er!! Idag hoppas jag att det kommer bli bättre uppdatering än det varit under veckan! Håller på att spela på PGC'n så det kan bli ett par inlägg iaf! Och sen ska jag fixa ihop veckans cc-skapare, är verkligen jätteledsen för att det inte kom upp i fredags, men ärligt talat så glömde jag bort det, eheheh.

Men nu till nedladdningstipset! Denna gång är det en klänning till bebissimmarna, som kommer ersätta den fula kokongen! Den finns i två versioner, utan strumbyxor och med strumbyxor. Ni hittar fler bilder och själva nedladdningen HÄR!

   

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 09:15

Denna gång är det inte dekor-utan smink!

 

Du hittar det HÄR!

Av Simssmulan - 19 oktober 2013 16:17

Hej på er! Har varit borta fram till nu och ska snart iväg igen. Är verkligen jätteledsen för att uppdateringen är så dålig! Tänkte ge er en sneakpeak på vad som kommer komma upp någon gång de närmaste dagarna dock, så ni får någon uppdatering :)

 

Denna bild är oredigerad!

Av Simssmulan - 19 oktober 2013 14:30

Här kommer det tredje nedladdningstipset!

 

Det hittas HÄR!

Av Simssmulan - 18 oktober 2013 17:37

Det blir dubbla nedladdningstips idag, är jätteledsen för det men hinner verkligen inte uppdatera mer!

Denna gång är det en ursnygg stickad pullover som kommerRÅ HÄRIFRÅN!

 

Av Simssmulan - 18 oktober 2013 08:00

Här kommer nästa del! Det är lite mer dekor, men det är det det finns mest av.

 

Det hittas HÄR!

Av Simssmulan - 17 oktober 2013 13:45

Hej! Kollade runt lite på några simblrs igår och hittade ett posepack till era killsimmar som jag verkligen gillade. Ni hittar det HÄR!

     

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards