simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Frågestund

Av Simssmulan - 26 januari 2014 14:22

 

Hej på er! Har lite snålt om tid att spela sims (tack skola) och tänkte därför ha en liten frågestund. Har inte bestämt något slutdatum än, så det är bara att fråga på! Precis som den förra frågestunden får alla som frågar en länkning :) (Ursäkta för det crappy "priset" men måste spara lite pengar och dessutom hade jag nyss en simpointsutlottning så ja. Hoppas det är lugnt!)

 
 
Amanda

Amanda

26 januari 2014 17:20

Mod eller CC
favvofärg?
Är Amanda ett fint namn?
Kan du döpa nästa tjejbebis du får till Amanda?
Kan du döpa nästa killbebis du får till Amander?
Borde jag kunna ditt riktiga namn?
Vilket är ditt riktiga namn?
Favorit Utmaning?
Spelar du några andra spel?
Kan du spela genom fem generationer utan CC?
Hur gammal var du när du började spela?
Hur gammal är du nu?
Om du svarade på alla frågor var du duktig!

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

 
Ella

Ella

27 januari 2014 18:58

Hur mycket pengar tror du att du totalt spenderat på the sims 1, 2 och 3?

http://ellasims3blog.bloggplatsen.se

 
Rolo

Rolo

30 januari 2014 06:36

Hade faktiskt inte sett frågestunden, men du får lite frågor nu!

1. Vilka simsbloggar läser du?
2. Vad saknar du i sims?
3. Kan du jämföra The Sims med verkliga livet och berätta ved de gjort bra/mindre bra?
4. Vad gillar du att göra på fritiden?


Ska försöka komma på fler frågor, men du har de här till att börja med!

http://simnation.blogg.se

 
Ella

Ella

30 januari 2014 14:10

1.Hur många timmar/minuter tar det för dig att göra ett inlägg om man lägger till tiden du måste spela också?

2.The sims 3 store eller TSR?

http://ellasims3blog.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mia

30 januari 2014 17:41

1.Vad ser du fram emot mest med the sims 4 och tänker du köpa det när det kommer ut?
2.Har du spelat the sims 1 och 2 också?
3.Vilka är dina favoritmods?
4.Ungefär hur mycket CC har du i ditt spel?
5.Vad har du för intressen förutom sims?

 
BestSimsFriends

BestSimsFriends

8 mars 2014 18:41

Vilka är dom vanligaste namnen på dina simmar?
Beskriv med 5 ord om vad som är bäst med sims 3, samt 5 ord för vad som är sämst med sims 3?
Vad ska bli roligast med sims 4?
Kommer du delta i vår tävling? ( det skulle vara roligt ^^)
Vilken sida tycker du är bäst att ladda ner CC-saker på?
Vi ska vinna och detta är ingen fråga utan en order! ;) hahaha

http://bestsimsfriends.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

10 september 2014 14:28

Vilka egenskaper skulle du ha som sim?
Favoritexpansion? Favoritprylpaket?
Har du köpt Sims 4? Vad tycker du om det?

http://simshistorier.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards