simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 10 oktober 2013 19:30

       

Harley och Cherry kommer riktigt bra överens!

 

Han är riktigt kärleksfull den där!

 

Hayley kände att hon försummat Cherry och började potträna henne.

 

Och hon passade på att prata med Harley en del. 

 

Ibland får Harley, som är fiskare, för sig att det är en jättebra idé att fiska i underkläder.



Ledsen för kort inlägg, men slängde ihop det här i all hast!

Av Simssmulan - 10 oktober 2013 17:30

Kommer ni ihåg att jag tipsade om Sunny-CC för inte så länge sedan? Nu har hon gjort en ny klänning! Tyckte att det var riktigt snygg faktiskt så ville dela med mig!

 

Klänningen hittas HÄR och finns i två versioner, ombre och vanlig.

Av Simssmulan - 10 oktober 2013 15:15

Tycker personligen att min uppdatering blivit bättre på senaste tiden! Vad tycker ni? :)

 

En morgon kände Hayley värkarna. Efter alla hemmafödslar bestämde hon sig för att åka till sjukhuset.

 

Och det blev en liten tjej vid namn Cherry! 

 

Och hon blev småbarn? Blev hon arvinge eller inte?

 

Nej, hon blev inte heller hon en arvinge.

   

Lite mer myspys och allmänt gos. 

 

Hayley skriver mest om dagarna.

     

Och låter styvpappa Harley ta hand om Cherry. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men Hayley gillar ju i och för sig inte ens barn.

 

Hayley har mått illa på sistone. En ny arvinge kanske?


Av Simssmulan - 10 oktober 2013 12:30


 

Hejsan! Tänkte köra på en frågestund :) So, hit me with your best questions! 

(Länkar er som har bloggar) Frågestunden avslutas när jag fått tillräckligt många frågor! :)

Av Simssmulan - 9 oktober 2013 21:00

Första delen av 100 baby challenge! Hoppas ni gillar den :)

 

Amortia checkade in på ett hotell.

     

Och tog del av hotellets aktiviteter!

 

Hon träffade även en kille!

 

De hånglade en del..

 

Och lite mer än så...

 

Jag fuskade och gjorde i ordning en trädgård åt henne.

 

Hon har även mått illa en del..

 

Hon var gravid, och spenderar det mesta av sin tid ätandes, sovandes, ute i trädgården och framför barnkanalen!

Av Simssmulan - 9 oktober 2013 17:00

 

Som Hayley misstänkte var hon gravid igen.

 

Och innan hon ens hunnit berätta hade Rubisel flyttat med barnen.

  

För att komma iväg en stund tog hon in på ett riktigt modernt hotell.

   

Där träffade hon en blond yngling vid namn Harley. De fattade tycke för varandra nästan med en gång.

 

(Detta har absolut ingenting med historien att göra, men tycker att det är så kul när Liemannen stannar kvar efter ett dödsfall och tränar, solar, tar det lugnt etc.)

 

Ett tidigt morgondopp!

   

Senare, när Harley vaknade till, chansade Hayley och friade. Harley sa ja, och de gifte sig med en gång, så att det kommande barnet inte skulle sakna en pappa.


Av Simssmulan - 9 oktober 2013 13:00

Hej :) Kommer ni ihåg min simself? Hon hade en bun och när jag nu installerade om sims på en annan dator försvann den, och jag kom verkligen inte ihåg var jag hade hittat den. Men nu hittade jag den igen! Ville dela med mig av den, ifall någon mer kanske vill ha den i sitt spel :)

 

Håret hittar ni HÄR!

Av Simssmulan - 8 oktober 2013 20:30

Hejsan :) Skrev ju om 100 baby-challengen för någon dag sedan och tänkte att jag åtminstone kunde försöka. Därför vill jag att ni ska möta Amortia Sey!

 

Hon är en överkänslig sim med gröna fingrar. Hon är även konstnärlig, och hennes livsönskan är att odla den perfekta trädgården. Jag fuskade i början och köpte åtta olika plantor som hon kan pyssla med, mest för att jag hatar att inte ha en trädgård. Hon älskar att simma (varför, jag upprepar varför får alla mina simmar den egenskapen?) och den sista är att hon är tursam, tror jag. Mitt minne alltså. Här kommer lite fler bilder!

                 

Jag har spelat ganska mycket med henne, och har fixat ihop lite delar som kommer under veckan :) Har även en massa PGC-inlägg tidsinställda, så bloggen kommer inte stå tom som den gjort tidigare på åtminstone någon vecka!


Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards