simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 22 oktober 2013 21:05

Här kommer ännu en del av PGC'n! Hoppas ni gillar den!

   

Hayley blev ju åldrig sist. Tyckte att hon blev en riktigt fin åldrig eller vad man ska säga!

   

Dottern Felicity har börjat dyka och snorkla.

 

Harleys trädgård går riktigt bra!

 

Så bra att han har lyckats odla en livsfrukt, som han nästan genast smakar av.

     

Det går även bra för honom i köket! Nivå åtta är nådd!

   

En dag när Felicity var ute och dök stötte hon på en haj, som som tur var inte muckade gräl...

                 

Cherry fyllde år! (ja, jag fuskade lite och använde testingcheatsenabled true för att ändra hennes kläder, tyckte inte riktigt att det spelade någon roll)

             

Och även Polly fyllde år. Gud vad fort tiden går!

 

Kolla vilka fina simmar de blev!

 

Inte långt efteråt fortsatte vardagen. Polly och Cherry flyttade ut, och Harley fortsatte med sin trädgård medans Felicity dykte.

 

Harley läste recept och Felicity en skolbok

 

Felicity skriver även en hel del!

 

Och familjen har köpt sig ett hotell för alla pengar de tjänat på Hayleys bokroyalties!

Av Simssmulan - 22 oktober 2013 19:45

Hejsan! Ledsen för att jag inte la upp det där PGC-inlägget som jag lovade, men vårat internet låg nere hela dagen. Jag har dock installerat Universitetsliv och håller just nu på och installerar två av mina personliga favorit-EPs, Årstider och Leva Livet. Vilket spel vill ni helst se en recension på? 

Ska försöka lägga upp en ny PGC-del så fort jag kan! 

Ha det bra!

  

Är nästan taggad inför detta! 


Av Simssmulan - 22 oktober 2013 08:00

     

Nedladdningen och fler bilder hittar ni HÄR!

Av Simssmulan - 21 oktober 2013 12:45

 

Dessa snyggingar från JS hittas HÄR!

Av Simssmulan - 21 oktober 2013 11:00

Och vinnaren av omröstningen är...

 

Universitetsliv!! Årstider och I Rampljuset låg dock inte så långt efter! Ska installera det så fort jag kommer hem :)Ska även skriva en recension på spelet tror jag! 

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 18:51

Hej igen! Ledsen för enbart tråkiga inlägg idag, men har spelat en del på Polins nu så det kommer upp imorgon! Men nu till vad inlägget egentligen skulle handla om. Har ni något tips på någon tävling man skulle kunna ha? Om priset är 1000 simpoints? Kommentera! Kör ju redan månadens simsblogg (som ni hittar HÄR!) men tänkte att det vore kul med en kanske inte lika "regelbunden" tävling. Så ja, har ni något som helst tips så är det bara att skriva! :)

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 15:01

Ett litet tips är att sortera dina packagefiler såhär:

 

Det gör att det blir jättelätt sen att rensa bland ditt CC! Du behöver självklart inte sortera de som jag har gjort!

OBS! Gör ej detta med .sims3pack, för då fungerar de ej i spelet!!

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards