simmarsmulan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Simssmulan - 24 oktober 2013 15:30

Hejsan! Här kommer ytterligare ett nedladdningstips, denna gång från JS!

   

Dessa två är outfits som jag tycker är riktigt snygga. De hittas HÄR!

   

Och här har hon hjort cardigan-toppen till enbart en top. De hittar ni HÄR!

Av Simssmulan - 24 oktober 2013 14:31

Hejsan! 

Tänkte ge er en liten förhandstitt på vad jag gör i spelet. Denna gång är det en ny sim som jag tänkte skulle bli mitt bidrag till BestSimFriends tävling! Tänkte dock kanske göra som en liten historia med henne, men vi får se! Skulle ni vilja se mer av henne?

 

Är inte riktigt klar med henne än

Av Simssmulan - 24 oktober 2013 10:30

Är underbart nog ledig idag också! Ska försöka spendera denna dag likadant som igår, risken finns dock att jag tvingas ut. 

Här kommer ytterligare ett nedladdningstips, denna gång ett hår från Beaverhausen. Hon har gjort en retexture på ett av håren som följde med Midnight Hollow och tagit bort glasögonen! Riktigt snyggt! 

   

Ni hittar det HÄR!

Av Simssmulan - 24 oktober 2013 10:00

Mina redigeringsskills är lika obefintliga som livet är på venus, men här kommer tre bilder!

     

Av Simssmulan - 23 oktober 2013 19:50

Det är nu klart att Sims 4 släpps hösten 2014, det vill säga om ungefär ett år! Själv är jag riktigt taggad inför detta och hade nästan hoppats att det skulle komma ut i vår, då vi nu kommer vara utan ett nytt sims-spel i nästan ett år (då In I Framtiden kommer ut imorgon.) För att "fira" detta så tänkte jag slänga ihop en the sims 4-special. Skulle ni tycka om det?

 

Har ni tänkt köpa sims 4?

Av Simssmulan - 23 oktober 2013 16:23

Hejsan! Ni har väl inte missat omröstningen till höger i menyn? Det är en ny denna gång, där jag frågar vad ni vill se mer av! :) Här kommer också ett till PGC-inlägg!

   

Storasystern Cherry kom och hälsade på en dag. Hon saknar nämnligen sina syskon och sin mamma väldigt mycket!

         

Hayley lade sig i spa-badet som deras hotell har. Gillar hennes min på den sista bilden!

 

Hon slappar dock inte bara! Hon har börjat på en självbiografi som hennes blivande barnbarn kan läsa.

 

Felicity har börjat dyka ordentligt!

 

Och Hayley bara skriver.

   

Harley fortsätter arbeta med sin trädgård-målet är att laga till Ambrosian!

 

Felicity tar efter sin mamma och skriver på en självbiografi- dock om Polly Polin, hennes syster.

 

Marvin målar en del, och mamma Hayley sitter bredvid och knappar på sin dator.

   

Felicity har träffat en ny kille från skolan, Albin Rudbro, som hon är ganska intresserad av...

       

Mitt uppe i allt fyllde Marvin år och blev en ungdom! Han blev riktigt fin tycker jag, om man nu kan säga så om en sim

             

Det var dock inte enbart Marvins födelsedag, utan också Felicitys. Så nu börjar äntligen generation 2!


Nu har jag dock en fråga till er: Vill ni att nästa del ska heta PGC Polin-Generation 2, del 19 eller PGC Polin-Generation 1, del 1? Kommentera!

Av Simssmulan - 23 oktober 2013 12:45

 

Ni hittar denna nedladdning HÄR!! :)

Av Simssmulan - 23 oktober 2013 09:30

Hej på er! Är ledig hela dagen så tänkte spendera den med att spela sims och dricka te. Här får ni ett nedladdningstips så länge!
   

Dessa urgulliga jeans till barnen hittar ni HÄR!

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards