simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

PGC Polin-Generation 4, Del 6

Av Simssmulan - 15 januari 2014 20:18

   

Melanie hade bjudit in sin syster, Noomi, för att ses, och under middagen blev det dags för henne att gå vidare.

   

Otroligt tråkigt, och Melanie fick ett litet wake-up call eftersom hon insåg att hennes egen syster hade dött, och att det då började bli dags för henne också...

 

Nadia tyckte dock att det var kul att få prata med liemannen...

 

Familjen hade ordnat en kampanjbidragsfest, och gästerna hade lämnat efter sig en massa mat som April glatt tryckte i sig.

 

Nadia mår fortfarande illa, men hon är ändå inte riktigt helt säker på att det är en graviditet...

 

May älskar att leka kung-och kronan passar hennes hår utmärkt! Enligt henne alltså.

 

Nadia tog ett graviditetstest-och jodå, hon var gravid!

   

För att fira den glada nyheten tog hon med sig sina barn till vinterfestivalen. Tyvärr insåg hon att man inte kan göra så mycket där som gravid, så hon köpte en kaffe som hon njöt av i den varma Läs: kalla) vintersolen.

 

Kyle hittade dock något roligt att göra-nämligen snowboard!

 

Något han kanske inte alltid var så bra på... Men få är bra som nybörjare!

 

April är pappas lilla flicka och skulle självklart hon också pröva på snowboard.

 

May försökte sig på skridskor istället, och det kunde väl gått bättre.

 

Nadia kände sig trött och åkte hem, medan Kyle tog med sig barnen till restaurangen för att äta en god middag.

 

Melanie hade stannat hemma, och skrivit på sina rapporter. Det var nog ganska skönt att få vara själv ett tag, med tanke på att hon nästan alltid är omringad av barn, syskon och barnbarn.

 

Nadia ställde sig och dansade till barnmusik, eftersom hon hört att det kunde ge tvillingar. -"Man måste ju pröva ia alla fall" tänkte hon för sig själv.

 

May och April har verkligen kommit nära varandra. De leker med varandra mest hela tiden!

 

Nadia, som ju inte gillar barn, ser verkligen fram emot den lilla bebisen i magen. Hon älskar ju sina två flickor, så varför skulle hon inte älska sitt nya?

   

Kyle överraskar Naida med Blommor och lite massag edå och då.Man måste ju ta hand om sin partner!

     

Och så kom Aprils födelsedag! Gud vad fort tiden går.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards