simmarsmulan

Alla inlägg under mars 2014

Av Simssmulan - 4 mars 2014 16:07

Hej på er! Skulle ju uppdatera bra, och så missar jag igår :// Skyller på att jag är sjuk och det enda jag orkar göra är typ att gå till köket och göra te. Aja! 

Har i alla fall gjort en ny sim häromveckan, och tänkte skicka in henne till nästa omgång av hungerspelen! Eller har faktiskt gjort fyra, och de resterande tre kommer dyka upp denna vecka :)

           

Av Simssmulan - 2 mars 2014 11:00

Sista dagen på ett völdigt simsigt lov idag för mig. Har spelat ihop väldigt mycket denna vecka, så hopefully kommer uppdateringen vara ganska bra framöver :)

   
Duncan fyllde år och blev ett småbarn, och även om detta inte är en PGC är det kul att han ärvt Malvinas hårfärg, tycker jag :)

 

Mavina bryr sig dock inte så mycket om det, utan står istället i badrummer och kollar på olika videor.

 

Skip å andra sidan tar sitt ansvar som pappa med en gång, och lär lillen att gå.

 

Malvina tar å adnra sidan hand om huset, så man borde väl inte klaga på henne.

 

Och hon hjälper också till med Duncan!

 

Men lille Duncan tvingas inte bara att lära sig en massa saker, utan får också leka lite med sin nya kompis...

   

Safira fyllde år och blev en tonåring!

   

Och Malvina blev vuxen!

 

Det firade hon med att leka med sin trädgård, som äntligen tinat upp!

 

Pappa Skip berättar för Safira om det vuxna livet, och hur hon måste börja ta lite mer ansvar nu när hon är tonåring.

 

Och det gör hon såklart! Hon kan äntligen gosa med Duncan som hon vill.



Av Simssmulan - 1 mars 2014 16:00

Hej! Jag gillar själv Brooklyn väldigt mycket, och tänkte dela med mig av henne till er!

       


Ladda ner från Mediafire

Ladda ner från Exchange

Av Simssmulan - 1 mars 2014 10:30

   

Detta är Paris och Sebastian!

 

Den förstfödda i generation 3 har blivit vuxen nu! Känns jättekonstigt, och också lite sorgligt, eftersom Brooklyn är en av mina favoriter..

   

Och såhär ser hon ut! 

 

Sen ringde hon och pratade lite med flyttfirmorna, men de hade tyvärr inte något ledigt hus som passade hennes önskemål.

 

Jem har hittat något han älskar att göra-berätta historier, och allra helst spökhistorier!

    

Det blir riktigt många födelsedagar i en stor familj, och den här gången var det faktiskt Marilyns tur! Hon blev vuxen, och kom undan med enbart en ny frisyr.

 

Nämen! Brooklyn, vart är du påväg?

 

Marilyn ölskar att gå runt i finkläder. Kanske hjälper det henne när hon raggar i parken?

 

Tatiana, vad håller du på med för ondskefull plan?

 

Marilyn got lucky!

 

och någon dag senare hittade jag henne såhär.

   

Sebastian och Paris har blivit barn!

 

Och så! Brooklyn ringde mäklaren, och nu hade de ett bra hus åt henne. Så hon är nu utflugen!

 

Och Marilyn är gravid igen!


Hörrni! Har en liten fråga till er. Har sett att många simsbloggar skriver vissa inlägg ur en speciell sims perspektiv, och jag undrar om det är något ni skulle vilja att jag skulle testa? Har varit lite sugen att tag men om ni inte uppskattar det känns det ju lite tråkigt :)


Och en till grej! Håll utkik på bloggen klockan 16.00 En liten överraskning är påväg upp!

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards