simmarsmulan

Alla inlägg under februari 2014

Av Simssmulan - 6 februari 2014 15:15

Hej på er! Jag ville bara logga in och berätta att jag är med i kimssims utlottning av 500 simpoints på hennes nya blogg som ni hittar här. Vill ni komma direkt till inlägget så behöver ni bara klicka här! :) Lycka till!


och om Kimssims läser detta vill jag bara tacka så jättemycket för att jag vann bästa frågan! Har mejlat dig nu :)

Av Simssmulan - 5 februari 2014 10:15

   

June har växt upp till ungdom!

   

Och då har såklart July också gjort det. 

 

De blev riktigt fina (Även om jag inte har någon som helst aning om vad kvalitén blev så dålig?)

 

Och så blev det dags för dessa två att flytta ut.

   

Augusti har träffat en tjej från skolan, som heter Addison. En tjej som hon gillar väldigt mycket...

 

Augusti fick nog av att inte erkänna sina känslor, och kysste Addison. 

 

Som kysste Augusti tillbaka!

 

Och fortsatte in i duschen. Hoppsan.

   

Och så kom Isaacs tur, och han blev ungdom. 

 

Och så flyttade han tll ett litet hus i utkanten av staden.

 

Hoppsan! Augusti ska bli mamma! (Och fick bli ett flytande huvud i någon simsdag eftersom jag inte har några nedladdade kläder för tonåringar som de kan ha när de är gravida..)

   

Även Marc har hittat en tjej! Hon heter Tora och de båda kommer riktigt bra överens, och ska till och med gå på balen tillsammans.

 

Kyle anordnade en demonstration mot maneter.

 

Som blev riktigt lyckad, trots att den anordnades runt 21.

  

Det blev dags för Augusti att föda, och ut kom en kille med namnet Alec. Födseln kom samma kväll som skolbalen, så Augusti åkte hem och lämnade Alec hos hans morföräldrar och åkte in till skolbalen med Addison.

Av Simssmulan - 4 februari 2014 18:59

En i Sims uncut-gruppen tipsade för någon minut sen om en helt otroligt bra grej! Om du inte har the sims 3 Town Life (Stadsliv tror jag det heter på svenska) men har registrerat ett sims 3 spel på Origin får du nu Town Life helt gratis! Detta för att Sims firar 14 år! Men du måste som sagt ha registrerat ett Sims 3-spel på Origin, eller sims 3 sidan, vilket du kan göra HÄR!  

Klicka HÄR för att komma till sidan där du kan få Town life gratis!


OBS! Det står på sidan att det kan ta upp till 72h (3 dygn) innan spelet dyker upp i biblioteket.


Erbjudandet gäller till den 10/2 :)

Av Simssmulan - 3 februari 2014 14:30

Så det här är den andra simmen jag gjorde i förrgår. Även hon går utan namn, men det blir så ibland. Säg gärna vad ni tycker :)

              

Av Simssmulan - 2 februari 2014 13:04

Hejsan! Lekte lite i cas igår, och skapade två simmar (till..). här kommer den första!

           

 Hon är n så länge namnlös, men jaja. 

Av Simssmulan - 1 februari 2014 20:00

Detta är ett tidsinställt inlägg för just nu sitter jag hemma hos en kompis och är nästan överdrivet exalterad inför Melodifestivalen. Kollar ni?

   

Augusti blev tonåring! Tyckte hon blev riktigt fin!
   

Och då kom ju också Marcs.


 

Nadia ordnade en kampanjbidragsfest, eftersom hon behöver få in bidrag för att kunna gå upp i karriärsstegen. (Alltså Nadias karriärskläder?)

 

Alla barn i familjen Polin, när de sitter och gör läxorna. 

 

Nadia blev bortförd av aliens! De var som tur var snälla...

   

Clarys födelsedag kom den med, och hon blev tonåring. Snart börjar generation 5!

       

Och då kom ju såklart både Septembers och Jaces födelsedag också. 


Vill bara pusha frågestunden lite! Bästa frågan får som sagt något från Store för 200 simpoints :)

Av Simssmulan - 1 februari 2014 13:16

Gjort en ny namnlös sim. Har dock inte så många bilder på henne, men aja. Har ni något namnförslag?

       


Ett nytt PGC-inlägg är på gång!   

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards