simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

100 baby challenge-Gen.2 del 6

Av Simssmulan - 25 februari 2014 14:00

 

Marilyn skiter i sina barn och överlåter uppgiften att lära de små liven att gå och prata till Atlanta och Jem.

 
Vintern har kommit till Roaring Heights, och med den snön! (Som alltid förstör för mig när jag vill att mina simmar ska gå till skolan..)

 

Och Marilyn har hittat en kille. DOCK hann han gp hem innan hon hann förföra honom ordentligt.

 

Dagen efter ringde hon flyttfirman, och flyttade till ett nybyggt hus, några hundra meter bort.

   

Och där tog det inte lång tid innan Jimmie och Tatiana blev barn!

 

Och det tog inte lång tid innan något gick sönder och hon tvingades ringa reparatörn, som hon, såklart, förförde.

 
Luke har fått sig en kemibänk i det nya huset, och den använder han flitigt!

 

Nämen.

 

Fler barn på ingång!

 

Atlanta fick ett löpband, och precis som Luke använder sin kemibänk använder hon löpbandet ofta.

 

Det går dock inte alltid så bra...

 

Och Brooklyn tog med sig sitt staffli och Jem fick ett teleskop.

 

Marilyn börjar bli riktigt stor nu!

 

Tatiana och Jimmie spelar mycket schack, eftersom de båda är genier.

 

Och så kom värkarna, och Atlanta flippade ur. Marilyn å andra sidan tog det lugnt, hon visste ju vad man skulle göra!

 

Hon åkte till sjukhuset, och kom ut med tre barn, 1 tjej som heter Tessa och två killar med namnen Valentine och Benedict.


Antal barn:24

 
 
Violassims

Violassims

25 februari 2014 14:59

Åååh, jag vill se de nya liven :) Du kan stänga av vintern eller bara snö i alterativ, det brukar jag göra :D

http://violassims.bloggplatsen.se

Simssmulan

25 februari 2014 17:37

Ja, jag har tänkt på det! Gillar ju dock snön men :/

 
Kimssims

Kimssims

25 februari 2014 16:17

Är det inte Benedict som får demon pox och blir en mask? Tänkte på det typ precis, älskar att du läser de böckerna, det gör du rätt i ;)

http://kimssims.blogg.se

Simssmulan

25 februari 2014 17:33

Haha jo! Hoppas inte min sim möter samma öde (Inte för att jag tror det men..) Har fastnat totalt haha :D Beställde de för typ ett halvår sedan men de kom aldrig fram, och de har precis kommit till biblioteket här där jag bor så har äntligen fått läsa TID.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards