simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

PGC Polin-Generation 5, Del 5

Av Simssmulan - 19 februari 2014 15:21

Har så mycket PGC-inlägg att lägga upp! Hoppas det är lugnt med er (men både MS challenge och 100 BC kommer fortsätta att komma upp, såklart.)

 

Clary fick en önskan om att lära sig ett nytt recept, och när man är gravid så är det klart att hennes önskningar ska uppfyllas!

 

Men målar gör hon också. Hennes livsönskan är ju att nå nivå 10 inom gitarrfärdiigheten och målningen så..

 

Pappa Josh är ganska karismatisk av sig, och gillar att berätta historier för sin familj. Här är det dock en spökhistoria, spökeridagen i ära!

 

Porter fyllde år och bli tonåring! (Generation 6 är alltså tonåringar?)

 

Clarys dygnsrytm är lite åt skogen, och hon är ofta uppe mitt i natten och målar eller håller på med trädgården.

 

Josh frågar Clary en dag om de inte ska dra till parken, och ha en "barnfri" eftermiddag. Höggravida Clary säger såklart ja! (Klänningen visar inte hur långt gången hon faktiskt är, urgh)

 

Så de drar till parken i Lucky Palms! Och ägnar sig åt vuxenmys...

 

Men gentlemannen Josh ger henne såklart blommor innan!

 

Men så, när de ska dra till fotobåset för andra gången i deras liv, så kommer Clarys värkar, och planen om en lugn barnfri eftermiddag går åt skogen.

 

Men de är glada i alla fall, för Clary kommer ut med en korg från sjukhuset. (Och nu tänker ni säkert att hon fått trillingar, men icke! Clary fick fyrlingar) (hjälp) De fick namnen Leonard, Henry, Vector och Sophie. (Om ni kan lista ut vilka tre böcker+filmer+serier som inspirerat till dessa namn får ni en kaka)

 

Porter och Clary pratade lite när de kom hem, och hon förklarade att han skulle behöva hjälpa till med barnen, något han inte hade någonting emot!

 

Och så kom deras födelsedag! Först ut var Leonard, som ärvt sin pappas hår- och ögonfärg.

 

Sen kom Henry, som även han ärvt sin pappas hårfärg.

 

Och så kom Vectors tur, men han hade istället ärvt sin morfars hårfärg.

 

Och så kom Sophies tur, och hon hade (tyvärr) ärvt sin pappas hårfärg.

   

Och så började småbarnskaoset, där man ska lära alla att gå och prata.


Jösses, har aldrig fått fyrlingar förut. Detta blir spännande!

 
 
Rolo

Rolo

19 februari 2014 16:43

Åh GUD vad många barn!!!

http://simnation.blogg.se

Simssmulan

19 februari 2014 17:42

Ja visst är det? Och det förstfödda barnet är bara tonåring >.

 
Fredrika

Fredrika

19 februari 2014 18:41

Åh vad härligt med fyrlingar, haha! ;D

http://spacesims.blogg.se

Simssmulan

20 februari 2014 19:32

Haha åh, kommer vara kaos

 
Violassims

Violassims

20 februari 2014 01:07

Åh häftigt med fyrlingar!! Gjorde du något speciellt för att få de? :D

http://violassims.bloggplatsen.se

Simssmulan

20 februari 2014 19:31

Naej, inte riktigt! Hon kollade väldigt mycket på barntv bara haha (och sen så har jag ju en mod)

 
Ingen bild

kiwi

20 februari 2014 16:08

Hur får man fyrlingar?

Simssmulan

20 februari 2014 19:30

Jag har ju en mod installerad (tror det är wohooer) som gör att det går :) Sen kollade hon väldigt mycket på barnkanalen också :)

 
Ellie

Ellie

2 mars 2014 14:31

Jättekul :D

http://simsvegas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards