simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Midnight Sun Challenge-Gen.1 Del 4

Av Simssmulan - 18 februari 2014 13:00

    

När man bara är tre på en strandsatt ö är det lätt att lära sitt barn att gå och prata, eftersom det inte finns så mycket distraktioner som jobb och skola.

 

Det blir inte bara tråkig potträning, det blir en hel del gos och lek också!

   

Men det blir också egentid i trädgården och framför målarduken!

  

Malvina och Skip går ofta runt i pyjamas hela dagarna-det blir så med småbarn!

 

Skip gosar såklart han också med lilla Safira, som snart blir ett barn!

   

Som sagt-Safira växer upp till ett barn.

 

Det är såklart inte bara Safira som får uppmärksamhet, utan dessa två bryr sig såklart också om varandra!

   

Och så! Skip gick ner på ett knä, och Malvina sa så klart ja.

 

Och sen sussade de sött efter lite förlovingsvuxenmyspys.

 

Frukostdags! Skip ligger dock och sover fortfarande, men Safira och Malvina sitter och äter lite rester från gårdagen.

 

Något de kanske inte borde gjort, då Malvina gick ut och spydde efteråt.. Hade maten blivit gammal kanske?

 
 
Rolo

Rolo

18 februari 2014 16:53

Tyckte Safira var så söt som småbarn!

http://simnation.blogg.se

Simssmulan

19 februari 2014 17:44

Åh visst var hon!! Spännande att se hur hon kommer se ut som tonåring sen :D

 
Violassims

Violassims

18 februari 2014 19:37

Åh ja! Älskar din midnight sun!! :D

http://violassims.bloggplatsen.se

Simssmulan

19 februari 2014 17:43

Åh vad kul!! :D

 
Violassims

Violassims

20 februari 2014 17:19

Hur gör du för att inte få en massa papparazzi, besökare och djur som spawnar din ö? Jag funderar på att testa lite smått denna utmaning när min dator är bra igen nämligen och ser att många klagar på det :D

http://violassims.bloggplatsen.se

Simssmulan

20 februari 2014 19:29

Jag har ju (tyvärr) varken husdjur eller Kvällsnöjen installerat eftersom jag fortfarande inte har min privata dator utan måste spela på den jag fått från skolan. Tror dock att man kan stänga av paparazzis i en stad (är dock osäker) och djuren vet jag inte riktigt vad man skulle kunna göra åt. Ledsen för att svaret är så dåligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards