simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Midnight Sun Challenge-Gen.1 Del 1

Av Simssmulan - 5 januari 2014 12:30

Första riktiga Midnight Sun Challenge! 

 

Det första Malvina gör är att gå och måla, för att avtraumatisera sig själv lite. Hon har trots allt varit med om en hemsk olycka.

 

Maten är inte speciellt god, men den slinker som tur är ner i alla fall.

 

Malvina hade tänkt söka in till universitetet när hon kom tillbaka från kryssningen. Nu var hon rädd att hon kanske aldrig skulle göra det, och bestämde sig för att ta ett anlagstest. Än så länge fick hon inte något stipendium.

 

Den billiga toaletten blir snabbt smutsig och igenfylld, något den smått äcklade Malvina inte tycker om speciellt mycket.

   

Malvina hittade ett frö som hon fort planterade. Hon har trots allt gröna fingrar, och tror att hon ska lyckas få plantan att växa.

     

Tisdag är städdag! Den lilla båten blir snabbt skitig.

 

Dagarna har gått och Malvina fick lite frön att plantera så fort hon lärt sig grunderna i trädgårdsarbete. 

 

Malvinas favoritsysselsättning är att fiska. Hon tjänar lite pengar på det och så tycker hon att det är riktigt skönt att tänka lite.

 

På söndagen blev det en snabbdusch..

   

För att sedan skriva in sig på Universitetet! En termin när hon läser forskning och medicin, och förhoppningsvis träffar lite nya vänner.

 
 
amanda

amanda

6 januari 2014 18:01

jättekul att läsa, förlåt om jag låter elak nu men tänk på tt skriva i ett tidsperspektiv, det blir rätt jobbigt att läsa annars. Jättbra annars. Har själv jobbat på denna utmaning och den är jättekul

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

Simssmulan

6 januari 2014 20:13

Nej jag förstår! Dock så vill jag försvara mig lite och säga att om det står i presens är det för att hon fortfarande gör det eller vad man ska säga. Står det i imperfekt eller perfekt så är det för att hon exempelvis fiskade men hon gillarffortfarande att fiska. Förstår du vad jag menar?:)

 
amanda

amanda

11 januari 2014 20:06

då förstår jag, jag ber om ursäkt om du tog illa upp men jag hoppas att du ser det som ett sätt att förbättra bloggen på

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

Simssmulan

11 januari 2014 21:04

Jadå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards