simmarsmulan

Alla inlägg under december 2013

Av Simssmulan - 16 december 2013 11:45

 

Fick en kommentar om var jag hittat Olives hår, och svaret är HÄR! :)


Av Simssmulan - 15 december 2013 14:30

Tipsade ju tidigare om en ny (nästan i alla fall) The Hunger Games-tävling, och här är mitt bidrag! Hoppas jag kommer med :)

             

Han heter Jack Cannes, och hans egenskaper är:

Atletisk

Aldrig Naken

Grinig

Fiskare

Gillar Inte Barn


Favoriter:

Fruktparfait

Klassisk

Svart


Livslång önskan:

Bli Astronaut

Ledsen för de få bilderna, men hade lite småbråttom när jag tog dem, och kände inte att jag behövde ta så många. Har knappt använt CC den här gången (helt otroligt!) och det kändes ganska bra :)


Om ni vill ladda ner Jack så fråga så lägger jag upp en länk! (Och lite fler bilder..)

Av Simssmulan - 15 december 2013 13:00

Kommer ni ihåg i somras? När man kunde skicka in en sim till The Hunger Games? Den som hade hand om det verkar ha lagt ner det hela, och då tog Simnation upp det igen! Jag själv hittade sidan, tyckte att idén var toppen, men hittade den inte igen, men hittade den nyss, och den hittas HÄR! Jag själv ska starta sims (är äntligen klar med mina inlämningsuppgifter!!) och göra en ny sim för att skicka in till tävlingen, och hoppas att ni gör detsamma! :)

 


Av Simssmulan - 15 december 2013 09:00

 

Såhär ser det nästan alltid ut hemma hos familjen, om inte barnen är i skolan eller gör läxorna.

   

Det blev snöflingedagen, och Amortia tyckte att det var en bra idé att slänga ihop ett presentparty.

     

Det blev väldigt lyckat!

     

Och så kom Anthonys födelsedag.

 

Och han blev riktigt stilig!

 

Mattys födelsedag kom även den.

         

Och även Mimis!

   

Och också Marilyns kom.

 

Anthony ringde flyttfirman och tog med sig Mimi. Så var även de utflugna.


Superledsen för usla bilder, och dessutom ett ganska kort inlägg.

Av Simssmulan - 14 december 2013 11:00

         

Som ni säkert minns så fyllde Flora år i förra inlägget, och då kanske ni drog slusatsen att det äver var dags för Ricky. Han växte upp till en riktigt stilig man, eller vad säger ni?

           

Och det blev självklart dags för även Melanie att bli vuxen, vilket innebär att vi är inne på generation 3!

   

Två bilder på de nu vuxna trillingarna!

   

Ricky och Flora fick snabbt flytta ut för att göra plats för de kommande barnen.

   

Glömde visa bilder på tvillingarna förut! Till vänster: Poppy

Till Höger: Olive

   

Melanie bjöd snabbt som attan in en gammal kompis, Malte. De flörtade en hel del...

   

Och till slut vågade Melanie sig på en liten puss!


Wow, generation 3? Redan?

Av Simssmulan - 14 december 2013 09:15

Ett litet snabbt nedladdningstips att vakna upp till :)

     

Helt kär i det här håret. Hittas HÄR!

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards