simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

PGC Polin-Generation 3, Del 1

Av Simssmulan - 16 december 2013 15:47

Hej på er! Har tyvärr inte spelat så mycket på 100 Baby Challenge, men desto mer på PGCn. Ni får förlåta mig för det, men den är definitivt min favoritfamilj just nu!

   

Melanie och Malte hade lite kul på deras första dejt, även om de redan blivit ett par...

 

Albin målar och målar och målar. Nivå 8 ligger han på nu!

 

Examensdagen kom!

 

En dag som Felicity tycker är en underbar dag att dra på sig sin bröllopsklänning på...

   

Trots Felicitys trick med bröllopsklänningen stod Melanie i fokus. Hon blev hederstalare, och fick bemärkelsen "Den som antagligen blir en superstjärna". Way to go girl!

 

Inte nog med att hon tog examen, som i sig självt självklart är en stor grej, hon fick även reda på att hennes roliga natt med Malte burit frukt. Hon är gravid!

 

Den största delen av graviditeten spenderas i poolen. Här med sin mamma, som Melanie hoppas kan ge henne några bra råd.

 

Hon pratar även med Caleb och Flora en hel del via telefon.

 

Men hon glömmer inte bort sina småsyskon. 

 

En morgon när Melanie är på väg till sommarfestivalen kommer värkarna. Bara att dra till sjukhuset!

 

Samtidigt sitter Olive några hundra meter bort och gör sina läxor.

 

Några timmar senare kommer Melanie ut med en flicka på armen, som fick namnet Nadia, och egenskaperna Geni och Galen.

     

Melanie erbjuds stöd från framför allt Albin, men hon klarar sig bra själv. Även om hon inte gillar barn speciellt mycket älskar hon sitt eget!

 

Nadias födelsedag kom, och man fick se vilka gener hon fått-och hon har ärvt BÅDE hår- och ögonfärg från sin mamma, vilket som ni redan vet innebär att vi fått en arvinge på första (!!!) försöket. Tror aldrig att det har hänt mig tidigare.


En liten varning: Nästa del blir ganska kort!


 
 
Rolo

Rolo

17 december 2013 15:54

Gud vad söt Nadia blev!

http://simnation.blogg.se

Simssmulan

18 december 2013 00:01

Åh visste blev hon!!

 
Alice & Sanne

Alice & Sanne

17 december 2013 22:38

Så söta kläder till lilla bebisen! <3
Kan man ladda ner kläder till barn till Win-zip-fil? ;)
/Alice och Sanne

http://simssystrarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards