simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 13 december 2013

PGC Polin-Generation 2, Del 20

Av Simssmulan - 13 december 2013 11:45

Glad Lucia! Ska ni fira på något speciellt sätt i år? :)

 

Pappa Albin mekar, och mekar och mekar. Dock inte förgäves-han har äntligen nått nivå 10!

 

Ricky och Flora spenderar mycket tid i poolen. Undrar man var någon av de befinner sig är de oftast och badar!

 

När de inte badar, är i skolan eller gör sina läxor spelar de tv-spel. De båda har låst upp möjligheten att spela online, något de verkligen uppskattar!

 

Tror att jag nämnde i någon tidigare del att familjen har byggt ett hotell, och så här se det ut! %-stjärningt och allt! Det ger härliga 11000/dag, något som verkligen uppskattas av familjen.

   

Det blir riktigt grisigt när man pottränar småbarn, något som Felicity avskyr. Därför städar hon upp det fort som attan!

 

Och så kom balen! Ingen hade hittat en dejt, och av någon anledning missade Flora limon, så hon fick cykla till balen i sin finklänning...

     

Det är ofta Felicity och Albin står och målar mitt emot varandra. Skillnaden mellan målningarna är dock ganska stora, med tanke på att Felicity är på nivå 9 och Albin nivå 4.

   

Det blev tvillingarnas födelsedag. Gud vad fort tiden går!

   

Missade helt och hållet att ta bilder på trillingarna innan balen, men det går ju att ta efteråt också. Kolla vilka snyggingar!

       

Bara någon timme efter blev det Floras födelsedag-hon hann inte ens byta om!Kolla vad fin hon blev!


Ett litet PGC-inlägg. Ska försöka spela ihop 100 baby challenge i helgen om jag får tid, men som jag nämnt har mina lärare bestämt sig för att lägga ALLT de två sista veckorna så kan inte lova något!

 
 
Alice

Alice

13 december 2013 15:29

Vad menas med PGC Polin? ;)

http://simssystrarna.blogg.se

Simssmulan

13 december 2013 19:13

Familjen heter Polin i efternamn, och det är en PGC, dvs en Perfectt Genetics Challenge, som går ut på att du ska ha en sim med en speciell ögon-och hårfärg och sedan föra vidare de generna till 10 generationer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards