simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Nedladdningstips-Tonårsklänningar

Av Simssmulan - 28 oktober 2013 20:15

I leva livet kom ju balen till för tonåringarna-något som jag tycker är jättekul! Dock är det inte lika kul att det knappt finns några fina finkläder till simmarna... Därför tänkte jag här tipsa er om några snygga klänningar till tonåringarna!

 

Dessa snygga klänningar hittas HÄR!

 

Och dessa hittas HÄR!

 

Hur "balig" känns inte denna? Hittas HÄR!

 

Dessa snyggingar hittas HÄR!

 

Denna ser verkligen ut som min kusins balklänning. Den hittas HÄR!

 

Denna hittas HÄR!


Hoppas ni hittar åtminstone någon klänning ni gillar!


 
 
Smiley

Smiley

29 oktober 2013 10:47

Vilka fina klänningar! Jag tycker att det är synd att man inte får "vara med" på balen.

http://SmileySims.bloggplatsen.se

Simssmulan

29 oktober 2013 13:55

Tycker jag med :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Skapa flashcards