simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

Tips på tävling?

Av Simssmulan - 20 oktober 2013 18:51

Hej igen! Ledsen för enbart tråkiga inlägg idag, men har spelat en del på Polins nu så det kommer upp imorgon! Men nu till vad inlägget egentligen skulle handla om. Har ni något tips på någon tävling man skulle kunna ha? Om priset är 1000 simpoints? Kommentera! Kör ju redan månadens simsblogg (som ni hittar HÄR!) men tänkte att det vore kul med en kanske inte lika "regelbunden" tävling. Så ja, har ni något som helst tips så är det bara att skriva! :)

 
 
Smiley

Smiley

20 oktober 2013 19:00

Kanske en "bildtävling" där du väljer typ 3 teman, och sedan får tävlarna skicka in en bild som ska representera varje tema (i sims såklart).

http://SmileySims.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

20 oktober 2013 19:30

Som Smiley säger en bildtävling! Kanske en sån som Spacesims hade! Du väljer några teman ett per vecka, men får göra en sim, styla om den redigera bilder varje vecka... Jag kommer ihåg Othersims fina Maya hon deltog med!

http://JJsims.bloggplatsen.se

 
Elise

Elise

20 oktober 2013 20:11

Du kan typ göra nått "simsquiz", så att du skriver massa simsrelaterade frågor och sen ska vi svara på dem. Den som har alla rätt vinner något (vet ej vad, men det är ett framtida problem)!

Fin blogg och lycka till!

http://bokbloggis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards