simmarsmulan

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Frågestunden!

Av Simssmulan - 16 oktober 2013 18:00

Hej på er! Här kommer svaren från frågestunden :)

   

Chaossims undrar:

 

1. Sen 2006-2007, har jag för mig :) Fick tvåans djurliv av pappa på en loppis, eftersom vi missade att man behövde grundspelet, och sen fick jag det i julklapp :)

2. Jag vet inte. Jag tror det var kontrollkänlsan man hade, eftersom jag gillar att ha koll och kontroll.

3. Alla expansioner och lyx och design till trean, och sen till tvåan har jag Double Deluxe, Djurliv, tonårsprylar och året runt :) Jag har dock bara Semesterparadis installerat, eftersom minnet på min skoldator är så lågt.

4. Sämsta expansionen: Övernaturligt. Tycker att det är ganska tråkigt faktiskt, och hatar zombies.

Sämsta prylpaketet: Har bara ett, men av det jag hört så ska Katy Perry Sötsaker vara ganska dåligt.

5.Bästa Expansionen: Leva Livet eller årstider!

Bästa prylpaketet: Har bara Lyx och Design, men tror att sovrum och badrum skulle vara min favorit!

6. Jag har spelat The sims hos min kompis, men det var så längesen att jag helt glömt bort hur det var. Spelade dock Sims 2 en hel del, så det kommer jag ihåg!

7. Jag tycker att det verkar riktigt roligt! Har inte så många förväntningar om jag ska vara ärlig, bara att man ska kunna gå över t.ex en bok om den ligger i vägen haha.

8. Ja, det tror jag!


9. Jag dansar och gymmar en del, och så spelar jag teater :)

10. Jag spelar World of Warcraft och GTA en hel del! 

11. Jag går första året på samhällsprogrammet!

12. Ingen aning. Läkare tror jag, men det är riktigt svårt!

13. Går som sagt på gymnasiet :)


Anonym frågar:

 

1. En iPhone 4s!

2. Choklad i alla lägen! (Antar att det räknas som godis, hehehe)

3. De är helt okej! De verkar vara jättesnälla killar :)

4. Harry Potter är mitt liv, ungefär. Jag älskar Hermione, eftersom hon inte är den typiska kvinnliga superhjälten som är lite småkorkad och har stora bröst och är assnygg, utan hon istället är en smart och ganska ful tjej. (Emma Watson som spelar Hermione är assnygg, men i boken ska hon vara ful)

5. Jag är ledsen, men nej det gör jag inte. Är inte så mycket för kärleksfilmer och böcker om jag ska vara ärlig. Har dock både läst alla böcker och sett alla filmer, så jag tror att Edward är min favorit!

6. One Direction. Tycker att de verkar lite mer avslappnade är Justin, vilket kanske inte är så konstigt. Plus att de är britter!

7. Ja det gjorde jag! Gillade Ulrik Munthers låt en hel del :)


8. Åh jag vet inte. Tror det är Cherry!

9. Som jag skrev där uppe, så tror jag det i alla fall! :)

10. Läser galet många bloggar, men Fantassims, Chaos, Othersims, Simnations, Alltomsims, aquarellepgclegacy, queenofsims, simsdeluxe, spacesims, violassims, smileysims, MS3B och plumbobsims är de simsbloggar jag läser :)

11. Tidigare var det typ 2, men nu när uppdateringen har blivit bättre så är det mellan 20-50 varje dag! :)


Zoe från writing1d undrar:

 

1. Har ni sett min simself så vet ni på ett ungefär hur jag ser ut. Tycker inte att bloggen ska handla om mig, så därför vill jag vara anonym :)

2. För att man har kontroll, tror jag. Ibland fastnar jag bara för saker utan att veta varför :)

3. Just nu är det Veronica Maggio, Miley Cyrus och Passenger!

4. "Hela Huset" med Maggio och Hellström är galet bra.

5. Jag dansar!

6. Jag dansar, spelar sims, spelar teater och fangirlar, typ!


Violassims frågar:

 

1. Jag och min kompis Tilda gjorde en gång en sim med varannan slider längst åt höger och varannan slider längst åt vänster. Hon blev ganska ful! Har dock ingen bild på henne :(

2. Som jag skrivit däruppe så tror jag att det är kontrollkänslan :)

3. Jag vet faktiskt inte! Årstider från början kanske? :)


Smileysims frågar:

 

1. Därför att jag älskar att skriva, och ville dela med mig av mina simmar och mitt spelande! :)

2. Bästa: att det är just början, kanske? Har faktiskt inte tänkt på det så mycket!

Sämsta: Inga årstider från början!! 

3. Tror det blev 7 på min förrförra dator!

4. Amortia kanske? Vet faktiskt inte haha :)


Fredrika från Spacesims frågar:

 

1. Harry Potter filmerna! Perks of Being A Wallflower är också riktigt bra :)

2. Det är väldigt blandat! Gillar Bruce Springsteen, Ulrik Munther, Passenger, Avicii, Veronica Maggio, Håkan Hellström, Broder Daniel och en massa fler. :)

3. Twitter och kollar bloggar för det mesta! Är även inne på tumblr en del :)

4. Vampire Diaries, Pretty Little Liars (tror jag, har bara hunnit kolla 5 avsnitt, haha) och Game Of Thrones!

5. Älskade facebook 2009-2012 och tyckte att det var det bästa som hänt internet sen katter typ. Nu förstår jag inte riktigt grejen, men det kan ju också bero på alla dessa "Like if" eller "Like or else your mother will die in cancer" sidorna.

6. Jag blir både arg och ledsen när jag ser vad som pågår i Syrien, och att inte alla människor har mat för dagen till exempel. Låter riktigt klyschigt men det blir jag faktiskt. Jag blir riktigt glad och lycklig av mina vänner och min familj och mina djur, speciellt min katt som följer efter mig som en hund haha. Jag blir också arg på mig själv om jag inte presterar bra på prov, blir irriterad på mig själv om jag får lägre en B till exempel, främst för att jag vet att jag klarar av att nå A. Det betyder inte att jag tycker att de som inte får A är korkade, utan man vet ju ungefär vad man klarar av, och därför blir jag arg om jag "bara" når t.ex C. Gud vad komplicerat det blev nu haha. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simssmulan - 16 juni 2014 20:11

ALLTSÅ!! Är så frustrerad på en massa saker i mitt liv just nu, bland annat att mitt sims inte längre vill fungera. Och det faktum att jag missade 5sos med typ 5(!!!) minuter igår. Men simsproblemet rör ju er, så jag känner att det andra får jag vara...

Av Simssmulan - 12 juni 2014 10:30


När ni läser detta sitter jag på tåget påväg till Stockholm! Är så taggad inför detta.Men! Detta inlägg skulle handla om PGC Polin, och jag tänkte att eftersom jag inte spelat på superlänge och ni inte hört från familjen på ett tag nu, så kanske en p...

Av Simssmulan - 11 juni 2014 11:45


    Fick en fråga om var man kan hitta Mikaylas tröja, och det är här! om du scrollar ner lite så hittar du den :)     ...

Av Simssmulan - 10 juni 2014 10:00

  Det första de gjorde i det nya huset var att förbereda lite mat, så det finns rester om de inte hinner laga mat.   Sedan tog de anlagstestet, för att se om de fick något stipendium, vilket Lynn fick!   Sedan ringde de och skulle egentlig...

Av Simssmulan - 9 juni 2014 09:00

Här kommer den tredje och sista simmen! Hon heter Audrey Pace och är en Bokmal, Avantgardist, Våghals, Vegeterian och upprorisk. Dessa tre simmar kommer vara huvudpersonerna i en ny liten serie, som jag tänkte kalla University, och kommer, Surprise s...

Presentation


Hejsan!
Denna blogg är en blogg om enbart sims 3! Här kommer historier, nedladdningstips, guider, och en massa mer roligt att komma upp! Hoppas du stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Frågestund!

  Glöm inte frågestunden du hittar här! Alla som frågar blir länkade :)

Omröstning

Ska jag börja med önskesimmar?
 Ja
 Nej

Månadens Simsblogg

Månadens simsblogg November:

  MyLifeAsASim!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Se min statistik

Mina favoriter


Ovido - Quiz & Flashcards